Autor Tema: Primera de taula de surf  (Leído 393 veces)

aleixdako

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
Primera de taula de surf
« en: Febrero 08, 2017, 05:33:31 »
Bona tarda!!!

Tinc intenció des de fa anys a iniciar-me en el surf així que tinc alguns dubtes.
Sóc completament novell, l'unic que sé es que existeixen a grosso modo dos tipos de taules, llargues per fer peripécies a sobre, i les curtes per fer mes turns y coses per l'estil, corretgiu-me si m'equivoco. En aquest cas m'interresen mes les taules curtes.

El cas es que tinc intenció de comprar-me la meva primera taula de segona mà, acutalment faig snowboard i sé que depenen de l'altura necessites certa llargada de taula, amb surf també pasa igual? quines seríen les llargades per alçada mes o menys? quins materials o tipus de taula m'aconselleu?

Moltes gràcies!!

aleixdako

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
Re:Primera de taula de surf
« Respuesta #1 en: Febrero 08, 2017, 09:27:09 »
Per si us facilita la ajuda medeixo uns 1,80m i peso mes de 90kg.

surfcatalunya.cat

• Administrator
  • phpBB Membre
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #2 en: Febrero 09, 2017, 06:45:10 »
hola,
t'agradi la taula curta o gran, el que necessites per aprendre és una minimalibú, que és una taula més tirant a gran que a petita. Les mides són en 'peus' i la taula que necessitaries sería una minimalibú d'uns 8 peus (ben ample i gruixuda). Amb aquesta taula, partint de zero experiència i si no surts massa del Mediterrani, la podràs utilitzar un parell d'anys mínim. T'aconsello una 'softboard', taula d'escuma que pots trobar a botigues tipus decarton, bona flotabilitat per aprendre i dificil fer-te o fer mal. Tenir una taula més de veritat no serveix per res fins que no millora el teu surf.

Sempre pregunta i observa les possibles corrents i altres perills com roques que hi hagi a la platja on vols entrar. Mai et posis on hi ha una onada amb surfistes experimentats, per la teva seguretat i la d'ells. Els dies d'onades sempre trobaràs una zona sense gent per practicar. Els primers dies entra a les escumes i practica el posar-te de peu, no vulguis començar per les onades. Quan ja controlis les escumes pot provar amb onades solitaries per anar aprenent i coneixent el mar. Important ves mirant des de fora com funcionen les onades on veus gent que ja sap surfejar, ordre, prioritats, perills,...

salut!!!!!!!!   :)
http://http://www.surfcatalunya.cat
surfcatalunya a twitter ------- surfcatalunya.cat  i  surfcatalunya punt cat a faceboook
contacte: infosurfcatalunya@gmail.com

aleixdako

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
« Respuesta #3 en: Febrero 13, 2017, 11:49:52 »
Una gran resposta de molta ajuda!!

Moltissimes gràcies!!!

Foro Surfcatalunya

« Respuesta #3 en: Febrero 13, 2017, 11:49:52 »