Autor Tema: 1a setmana d'agost a Zarautz. consells!  (Leído 835 veces)

igor

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
1a setmana d'agost a Zarautz. consells!
« en: Julio 25, 2016, 06:53:32 »
hola! em serviran tots (surf, manduka, etc...) ja que es el primer cop que hi vaig

salut i merci!!

Glen_Grant

• phpBB Membre
  • *
  • Om Mani Padme Hum
    • Ver Perfil
Re:1a setmana d'agost a Zarautz. consells!
« Respuesta #1 en: Julio 26, 2016, 02:17:36 »
La xicota i jo tambe pujem uns dies, aixi que em quedo, que tota la info es bona.
Om Mani Padme Hum

igor

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #2 en: Julio 26, 2016, 11:23:38 »
altres spots coneguts propers?
algun racó ben ferm per visitar, ja sigui relacionat amb el surf o no (tasca, etc)?

penseu que hi vaig de nou total i qualsevol consell l'agrairé. Se que mirant per internet puc trobar informació d'aquest tipus però m'agrada quan algú em diu: -"demanat un pinxo de truita de bacallà a... i fliparàs" o "pren-te una canya aqui que les cambreres estan molt bones" o "amb el 2/3 tens de sobres" o "a l'agost a l'aigua et menjaràs els mocs!", en fi... qualsevol cosa!

ja en tinc ganes!! :)
després de Zarautz marxo de pet a Pontevedra i vull pasar per la Lanzada!... també em serveixen els consells per allí eh?

be!! salut i merci!!!!

alo82

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #3 en: Julio 26, 2016, 05:10:05 »
Joder Igor no ho hagués dit mai.
T'estaras sempre a Zarautz o aniràs canviant de lloc?
Jo fa molts anys que no vaig cap a Giputxilandia, però vamos el que recordo, el millor pico es davant del restaurant de l'Arguiñano hi ha com dos torretes allà davant, però els locals també seran allà, per esta tranquil la zona occidental, mirant la platja al costat dret. Davant de la pukas hi han totes les escoles.
Neoprè 3/2 sobrat, jo vaig amb banyador per allà dalt, el traje per si entres molt d'hora o pilles algun dia desagradable.
Evita la Zurriola, si vas a donosti a menjar a surfejar es una locura a l'agost.
Getaria es pot surfejar amb plea mar i força mar. Aqui si vols fotre una bona manduka com dius tu, però prepara la cartera. El mes típic crec que es diu elkano.
La herrikotaverna també estava be, no se si encara estarà oberta, eran molt trempats.
Si et pots moure una mica, jo t'aconsello la zona d'urdaibai. Hi ha molta mes veriatat d'spots en pocs km i la zona es espectacular.

Salut i bones onades.

PD: A partir de la segona setmana estaré per Bizkaia (zona sopelana) si estas per allà digues algo i pillem unes onadetes i unes birretes  :P

Glen_Grant

• phpBB Membre
  • *
  • Om Mani Padme Hum
    • Ver Perfil
« Respuesta #4 en: Julio 27, 2016, 01:16:30 »
Naltros estarem de 6 al 12 i anirem de Zarautz a Mundaka, potser fins a Sopelana, ho veurem sobre la marxa. He quedat a la tarda amb un amic que so coneix una mica, perque em faci cinc centims de llocs on dormir amb la furgo i spots on no molestem.

La zona de Urdaibai me l'han recomanat molt, tant pel surf com per fer turisme.
Om Mani Padme Hum

igor

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #5 en: Julio 27, 2016, 07:45:50 »
ei!!! merci pels consells!! m'apunto Urdaibai!
doncs si Alo82 ja ho veus! :)  he pujat alguna altra vegada per allí dalt però mai a intentar surfejar i sempre habien sigut poquets dies. Ara pujo amb la famili que ja tinc ganes que ho coneguin ja que tot alló sempre m'ha semblat brutal... l'entorn, la gent...
jo estaré per allí de l'1 fins al 5 mes o menys... la veritat es que no son gaires dies pero es el que hi ha. Després marxem cap a Galicia uns 5 dies mes i després cap a casa, al Pallars!
llàstima que no coincidim!!

salut a tothom i merci!!

alo82

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #6 en: Julio 27, 2016, 10:37:21 »
Vagi molt be les vacances.
Porta la familia a menjar un bon txuleton, aixis t'assegures que vulguin tornar a pujar  ;)
A veure si aquest any la dona s'estira i hem porta a Casa Julian a Tolosa a menjar una bona txuleta  :P
Bones vacances a tots
Salut

surfcatalunya.cat

• Administrator
  • phpBB Membre
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #7 en: Julio 28, 2016, 06:03:43 »
Hola!

Nosaltres ens movem més per França, però per la zona que anireu també hi hem passat molts caps de setmana, ponts i vacances fa uns anys.

Onades assequibles amb un mar fins a 2m teniu Zarautz, Deba, Sopelana, Bakio, Laga.

I si està el mar passat o massa gran pel que busqueu per Donosti, a Hendaye, primer poble francès, hi trobareu molt menys mar. Una platja de km's de sorra tot on sempre trobes el teu lloc tranquil. Si esteu per Bilbao trobareu molt menys mar a Plentzia (excelent parking per longskate si no està massa ple de cotxes.

seny a l'aigua i respecteu amb la furgo  8)

molta sort i a passar-ho bé!  :)

http://http://www.surfcatalunya.cat
surfcatalunya a twitter ------- surfcatalunya.cat  i  surfcatalunya punt cat a faceboook
contacte: infosurfcatalunya@gmail.com

Foro Surfcatalunya

« Respuesta #7 en: Julio 28, 2016, 06:03:43 »