Autor Tema: Surf a Bali  (Leído 886 veces)

cortada

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
Surf a Bali
« en: Marzo 04, 2016, 08:33:37 »
Aquest estiu estaré a Bali. Quins spots recomaneu per fer surf de nivell fàcil i intermedi??
M'han comentat que els spots de la zona de Bukit tenen corrents fortes i que es surfeja a poca profunditat del reef... No se si serà massa perillós per un surfista del Mediterrani :-\ Què opineu de tot plegat i quina ha estat la vostra experiència?

Gràcies per avançat!

Bernat

• phpBB Membre
  • *
    • MSN Messenger - bernisinmiedo@hotmail.com
    • Ver Perfil
    • http://bernisinmiedo.fotopages.com
Re:Surf a Bali
« Respuesta #1 en: Marzo 15, 2016, 04:07:56 »
molt de compte a l'Agost, platges literalment a reventar de gent, época de grans swells, però si busques bè trobaràs segur un lloc on agafar onades i disfrutar...el meu consell es que surtis de Bali lo més aviat posible i provis sort amb una altra illa  ;)
Sort company!
"There's once to be young, but if you do it allright, once is enough"

Erik38

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Desurf.net
« Respuesta #2 en: Agosto 23, 2016, 07:55:52 »
Bali es un d'aquells lloc on tothom vol anar ja sigui per a fer surf, de vacances o a viure. Ja fa temps que m'estic plantejant deixar Barcelona y anar a viure en un lloc com aquest. Ja sigui per iniciar-me o agafar més força per el surf com per tindre una vida més relazada y guanyar en qualitat de vida.

Si algú sap quína és la millor zon per anar-hi ja sigui per les onades com per viure y si algú sap més o menys preus dels lloguers, millor que millor.

Gracies  ;)

Foro Surfcatalunya

« Respuesta #2 en: Agosto 23, 2016, 07:55:52 »