Autor Tema: Pintar una taula  (Leído 5425 veces)

Macarrons

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
Pintar una taula
« en: Noviembre 24, 2015, 08:17:35 »
Bones! no se si aqui al foro s'ha tractat sobre aquest tema. Tinc vist un long de 2a ma a punt de comprar, la cosa està en que són les mides i l'estil de taula que busco, però els colors que te no m'acaben de convencer gens... :-\
He estat mirant videos i tutorials sobre com pintar una taula de surf i pels videos sembla super senzill: treure cera, pulir, netejar, pintar (pintura acrilica, la majoria que he vist ho feien amb esprai) i després aplicar-hi aquesta especie de vernís en esprai.
M' agradaria saber si algú d'aqui se n'ha pintat alguna i si em pot donar algun consell sobre problemes amb els que em pugui trobar, ja que a youtube tot es veu molt facil i no men refio! jejej merci!
Y k le voy a hacer si yo nací en el mediterraneo

alo82

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
Re:Pintar una taula
« Respuesta #1 en: Noviembre 25, 2015, 11:05:01 »
Bones Macarrons!!
Fas be de no fiarte del que es veu per Internet  ::)
No es dificil el que vols fer, pero es com tot, te els seus truqillos i si vols un acabat professional la cosa es complica una mica.
Els pasos que dius son correctes.
Treure cera assegurat que no quedin restes, sino la pintura no agafaria be.
Lijar si ho fas a maquina molt de compte amb els cantos, si arribes a la fibra la cosa cambia. Millor si ho fas a ma amb paciència.
Pintura acrilica es correcte, amb spray hi han els de la marca montana, tambe es pot fer servir temperas, rotuladors posca,...
Vernis, aqui no poses que penses fer servir, i en aquest punt crec que es el mes crític, aqui t'has d'assegurar que no hi hagi un problema de incompatibilitats de productes.
En aquest punt hi ha dos maneres de fer-ho:
Una es aplicar un gloss coat no es res mes que resina parafinada.
L'altre es un vernís, jo vaig fer servir laca de coches es vernís acrilic tipus "upol" si fas servir aixo, es molt tòxic, mascarilla, lloc ventilat,...
Aplicar en varies capes. Primer una capa fina fregar amb paper de vernis 320 o aixis, segona capa i fregar amb 500, i aixis les vagedes que vulguis depèn de la profunditat que vulguis conseguir, pots acabar amb paper de 10000 a l'aigua.
Per acabar si ho vols deixar com un mirall pasta de puliment i polir.
Hem sembla que no hem deixo res.
Sort amb el projecte.
« última modificación: Noviembre 25, 2015, 11:07:06 por alo82 »

Macarrons

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
« Respuesta #2 en: Diciembre 01, 2015, 09:59:34 »
Merci Alo! farem la prova primer amb una taula vella k tenim x ahi, aviam k tal queda!!
Y k le voy a hacer si yo nací en el mediterraneo

Foro Surfcatalunya

« Respuesta #2 en: Diciembre 01, 2015, 09:59:34 »