Autor Tema: Bona tarda!  (Leído 551 veces)

Olecranon

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
Bona tarda!
« en: Octubre 05, 2015, 02:53:58 »
Com a de ser, em presento!
Haig de dir abans de tot, que encara no sóc practicant de Surf. N'he fet un parell de vegades quan he estat a l'Uruguay, però no he tingut la oportunitat de fer-ho aquí. El fet, és que avui mateix m'he possat en contacte amb un centre de surf a BCN i m'han aixefat la guitarra. M'han comentat que a BCN només es pot practicar surf, de mitja, 1 cop al mes a l'hivern! És cert això? A mi m'agradaria poder-lo practicar amb més regularitat. Sóc d'aquí, se que el Mediterrani és un mar tranquil, pero he vist molt negoci montat al voltant del surf com per ser un esport d'un dia al mes.
Algú em pot animar una mica si us plau? La veritat és que estava molt engrescat i he acabat una mica fotut!

surfcatalunya.cat

• Administrator
  • phpBB Membre
    • Ver Perfil
    • Email
Re:Bona tarda!
« Respuesta #1 en: Octubre 05, 2015, 03:41:14 »
hola
centre de surf?  ???

Veig que ets de la costa central, on si tens una taula amb volum temps entre setmana i possibilitat de moure't per la costa central, pots fer surf uns 100 dies l'any.

salutacions
http://http://www.surfcatalunya.cat
surfcatalunya a twitter ------- surfcatalunya.cat  i  surfcatalunya punt cat a faceboook
contacte: infosurfcatalunya@gmail.com

Olecranon

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #2 en: Octubre 05, 2015, 04:49:01 »
Si, sóc de la costa central. He possat "centre de surf" per no dir el nom del lloc on he anat a demanar informació per un curs d'iniciació.
no busco onades grans, busco disfrutar i fer esport. He vist que es por anar a Port Ginesta, Masnou i Mongat també.
Gràcies per la resposta, canvia bastant del que m'han dit aquest matí.

Foro Surfcatalunya

« Respuesta #2 en: Octubre 05, 2015, 04:49:01 »