Autor Tema: Es ven longboard Sunset 37' - 70€ amb eixos Log-II / 110€ eixos Bear gen5  (Leído 965 veces)

raff

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
Venc el meu skate:

Flying Wheels de 37 polzades. Ni petit ni gran. Fusta de 7 llàmines d'arce canadiense. Rodes de 65 mm i 78A de duresa. Rodaments Abec 9. Possibilitat d'elegir entre dos eixos, els de sèrie que son Log-II de 180mm per 90€, o bé els Bear Gen5 502, per 130€.

Es un skate que funciona molt bé i no té ni 9 mesos. Molt poques surtides amb ell, no en té més de 5 o 6. Moltíssim flex i una taula que és molt divertida. Bon carving, genial cruising. Amb els eixos ben apretats, es pot fer alguna baixada.

Li vaig canviar els eixos per uns Bear Grizzly gen5 502, que són l'últim model de la marca Bear, en la meva búsqueda d'aconseguir millorar el carving. Son molt més suaus que els anteriors i van molt bé per a carving. A més, tenen la particularitat de que els pots desmontar i girar al contrari per a aconseguir restringir molt més el rebot i el moviments, fent que siguin força aptes per a fer baixades. Son de color gris obscur en mate, amb la seriagria del logotip feta a làser amb un color groc/or. Aquest eixos estan completament nous, només els he fet servir dues vegades.

Venc l'skate per que necessito els diners per una altra taula, em fa pena...

preus 90 euros el skate de serie, i 130 amb els eixos bear.

Visc a Vila-Seca, així que si ets a prop el pots probar sense cap tipus de compromís.

Aquests són els eixos LOG-II que venien de serie:

« última modificación: Abril 27, 2015, 03:08:09 por raff »

raff

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
Rebaixat 10 euros en ambdos configs... Ja em dol, em sembla una ganga.

raff

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
Última rebaixa!!

70€ de serie, o 110 amb els Bear!

També puc vendre els ejes Bear per 40 eurets els dos.

Foro Surfcatalunya