Autor Tema: Surf d'asfalt (HAMBOARD)  (Leído 1272 veces)

alo82

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
Surf d'asfalt (HAMBOARD)
« en: Marzo 19, 2014, 11:21:04 »
Despres de l'ultima taula de surf de fusta, un company del foro es va posar en contacte amb mi per veure si podia fabricar-l'hi un hamboard.
Amb col.laboracio amb el company OLI, es va currar moltissim el disseny, hem va passar outline a tamany real juntament amb la versio de Aku shaper, millor impossible.
Tambe vaig contactar amb Igor l'altre company del foro per veure si hem podia informar sobre eixos i rodes ja que es un mon molt complexa, i sincerament no el conec, buscant vaig veure que un amic seu feia algo semblant.
Nomes tinc paraules d'agraiment per la gent d'aquest foro. Sou la ostia!! Despres t'has de sentir que aquest mundillo som tots uns egoistes. En fi.

De moment us presento la que hem quedare per mi.
Model: Girona, com som una mica pagessots per aqui, aquesta te 3 cm de gruix  ;)

Longboard de asfalto por DavidAlo, en Flickr

Un detall del logo:

Logo model Girona por DavidAlo, en Flickr

Detall del canto 1+1+1

Detalle 1+1+1 por DavidAlo, en Flickr

Ara nomes falta l'acabat.

En breu treurem el Model: Barcelona, de 2 - 2.5 cm de gruix ja veurem  ;) llogicament molt mes flex.

Salutacions a tots.

igor

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
Re:Surf d'asfalt (HAMBOARD)
« Respuesta #1 en: Marzo 19, 2014, 06:50:35 »
i l' avantatje d'aquests trastes es que quan arribes a la platja, desmuntes el setup i ja tens una alaia per ficar-te a l'aigua!  ;D

ara en serio! ets un máquina en cualitat i quantitat! no has deixa´t ni refredar el llit!
es guapíssima!!
enhorabona!

Oli

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #2 en: Marzo 19, 2014, 10:41:59 »
Afegiré algun detall mes sobre la taula:
Mides: 152 x 31 cm o millor dit 5 peus x 12 1/4" i distancia entre eixos 122 cm o 48".
El setup: rodes 70mm / 83a i eixos Revenge Alpha 2, tot aprofitat d'un koastal t-band
Com el model Barcelona sigui igual de guapa no se si no la penjaré a la paret.  ;)

alo82

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #3 en: Marzo 20, 2014, 04:30:46 »
Pobre de tu Oli que la pengis a la paret  ;D

Igor no hem parlis del "setup" jo hem pensava que el mon de les quilles era un tema complicat, mare de deu quan he vist aquest mon  ??? Si hem surt mes car el setup que la taula!!! Sort que Oli s'ho ha currat i hem deixa un de seu.

Per cert us deixo la taula acabada amb un aire old-school, a veure que us sembla, com us agrada mes al natural o amb el tiny??

Sin título por DavidAlo, en Flickr

Salut.

igor

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #4 en: Marzo 21, 2014, 08:29:47 »
amb el tiny!!

surfcatalunya.cat

• Administrator
  • phpBB Membre
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #5 en: Marzo 24, 2014, 11:01:41 »
 :o :)
http://http://www.surfcatalunya.cat
surfcatalunya a twitter ------- surfcatalunya.cat  i  surfcatalunya punt cat a faceboook
contacte: infosurfcatalunya@gmail.com

Oli

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #6 en: Mayo 20, 2014, 01:04:02 »
La idea era pujar a Girona per recollir-lo i fer un bany plegats però ja sabeu com va això. Al final Seur i llestos.
Aquí os presento al model Bcn.

Construcció en sandwitch format per 1 Fusta Pawlonia + IPE + 2 contraxapat de tauler mari 100% Okume + 3  Fusta Pawlonia + IPE amb tractament de Lasur antilliscant. Es relativament lleugera per les seve mides i te un flex suau.  La he provat nomes 30’  i les primeres sensacions han sigut una mica de vertigen, a la mes mínima baixada s'embala i l'amplada fa que es fagi molta palanca girant mes de lo previst es pot ballar el hula-hop a sobre. La combinació amb els eixos revenge sembla perfecte però vaig de tope a tope... els he de apretar. Seguirem jugant.

alo82

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #7 en: Mayo 21, 2014, 09:28:41 »
Merci Oli.

Jo també le provat molt poc. A mi les primeres impressions, molt facil anar a la punta, amb velocitat millora l'estavilitat, a mi M'ha recordat mes a snow que al surf pel carving, suposo que es cosa dels eixos, pero M'ha encantat.
També tinc que apartar els eixos ja he provat l'assfalt, vaig fer tope amb la taula.

Una bona manera de desplaçar-se

Foro Surfcatalunya

« Respuesta #7 en: Mayo 21, 2014, 09:28:41 »