Autor Tema: bon inici de setmana  (Leído 1121 veces)

surfcatalunya.cat

• Administrator
  • phpBB Membre
    • Ver Perfil
    • Email
bon inici de setmana
« en: Noviembre 12, 2012, 08:07:36 »
Ha sonat el despertador a les 6h del matí, com cada dia. Com sempre vaig parant-lo fins a un quart de set. M'aixeco, avui toca treballar. Agafo l'esmorzar i un tupper amb el dinar. Plego a les tres de la tarda i avui hi ha surf, ja tinc la taula al cotxe. Em prenc un suc de taronja, m'acomiado de la dona que continuarà dormint una horeta més.

Entro a l'ascensor que porta al parking i quan arribo a baix me n'adono que m'he deixat el neoprè, torno a pujar a casa, torno a baixar i pujo al cotxe. Surto al carrer, encara és de nit, 3 o 4 semàfors i ja sóc fora de la ciutat. Agafo la ronda direcció Sitges i quan passo el riu Llobregat veig com el sol va sortint. Preciosa llum i lleuger vent terral. Llàstima que primer toca treballar.

Aparco al mateix puto lloc de cada dia, fitxo, entro al curro. Bondia, bondia, bondia, bondia,... Em poso a currar, amb les onades al cap. Faig tres horetes i paro a esmorzar, surto a fora. El sol ja està ben amunt i continua el vent terral. Miro el telèfon, les webcams em mostren les onades, missatges de colegues de la platja,... Qui pogués estar ara a la platja amb ells...  Torno al curro unes horetes fins les tres.

Les tres. Com era d'esperar, noto com ha canviat el vent nomès sortir per la porta. Ja bufa una mica de mar però fluix, podria ser pitjor. Arranco el cotxe, em preparo el tupper i vaig menjant mentre condueixo direcció a la platja.

Arribo, mig metret bastant ordenat, poc gent a l'aigua, novatos al pico i un parell de culebrilles. Em canvio ràpid i entro. Faig unes deu onades, lentes i curtes però netes. Ja no recordo els problemes del curro, ja no recordo els altres problemes que tinc, ja no recordo als fills de puta que ens manen. El mar em porta a un estat de felicitat.

El sol es pon darrera les putes cases de primera fila de la platja. Ja estem a mitjans de novembre, la temperatura baixa i ja fa fresqueta. Surto de l'aigua, vaig al cotxe, em canvio. Metre goteja aigua bruta del neoprè que he penjat al costat del cotxe, vaig a mirar el mar, m'acomiado d'ell. Torno a casa.

Demà, un altre dia de puto curro, però sembla que puja el mar. El matí passarà ràpid imaginant-me les onades que faré al plegar. M'espera un altre dia de surf al meu estimat mar.
http://http://www.surfcatalunya.cat
surfcatalunya a twitter ------- surfcatalunya.cat  i  surfcatalunya punt cat a faceboook
contacte: infosurfcatalunya@gmail.com

choco

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
Re:bon inici de setmana
« Respuesta #1 en: Noviembre 12, 2012, 08:20:08 »
 ;D ... Si fa o no fa... el meteix diari podríem fer molts de nosaltres, traballan amb les onades al cap i combinant-nos la feina per poguer fer una mini session abans de que es faci fosc i arribar a casa amb un sonriure de satisfacció ...  ;D
Sólo vale la pena esperar lo inesperado...

alo82

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #2 en: Noviembre 12, 2012, 08:44:50 »
M'esteu posant les dents molt llargues  :'( :'(

Jo quan surto de la feina ja es negra nit  :'( 

Puto canvi horari no l'he entès mai entro i surto de nit.
Al menys tinc feina de moment!

Pd: per acabar-ho de rematar el cap de setmana s'acaba la festa, no??

Duck

• phpBB Membre
  • *
  • shaper local a Barcelona
    • Ver Perfil
    • Duck Surfboards
    • Email
« Respuesta #3 en: Noviembre 14, 2012, 08:18:42 »
molt xulo el relat SurfCatalunya! A mi em passa el mateix que Alo82. Entro quan és de nit al treball i surto quan és una altra vegada de nit! Al estil vampir! És una pena perquè se't posen les dents llargues després llegint les vostres històries!  :'(

Per sort, quan agafa un dia de festa i apunten onades, ufff .... li fiques la canya de 7 dies junts! jijij  :P

murtalok

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
« Respuesta #4 en: Noviembre 22, 2012, 11:13:42 »
Magnífic... hi estic totalment d'acord.

Foro Surfcatalunya

« Respuesta #4 en: Noviembre 22, 2012, 11:13:42 »