Autor Tema: amb que fas surf?  (Leído 12177 veces)

shaper18

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
Re:amb que fas surf?
« Respuesta #30 en: Mayo 05, 2012, 09:34:48 »
aloha  yo ago surf con una chilli 5 11  un saludoo

alo82

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #31 en: Julio 19, 2012, 08:35:34 »
Actualment nomes surfejo amb taules fetes per a mi, aprofitant us les presento.

Aquesta primera es una Mini Simmons: 5'7x22 3/7''x3'' (Ideal pel mediterrani, no us espanteu per les formes es una fletcha onades del genoll fins overhead)

Untitled por sigue_probando, en Flickr

Ara m'estic acabant una retro fish 6'1x21 1/2''x2 3/4'' (Nomes falta enfibrar)

Sin título por DavidAlo, en Flickr

A veure que us semblen.
« última modificación: Noviembre 13, 2012, 05:16:33 por alo82 »

Saba

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #32 en: Septiembre 03, 2012, 03:43:27 »
Hola companys/es!!!

he començat aquest any i la meva primera taula és un DUCK Surboards 6'8'' x 21'' x 2 3/4'' d'Epoxy!!! Molta flotabilitat i ràpida!!!
Una meravella dels companys de Duck Surfboards, taules de la casa, made in Catalunya!!!

Una abraçada!!!

sancho

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #33 en: Septiembre 05, 2012, 12:14:45 »
Actualment nomes surfejo amb taules fetes per a mi, aprofitant us les presento.

Aquesta primera es una Mini Simmons: 5'7x22 3/7''x3'' (Ideal pel mediterrani, no us espanteu per les formes es una fletcha onades del genoll fins overhead)

Ara m'estic acabant una retro fish 6'1x21 1/2''x2 3/4'' (Nomes falta enfibrar)

A veure que us semblen.

Alo82 em semblen brutals!! portes molt de temps fent-ne? El retrofish m'encanta...

alo82

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #34 en: Septiembre 05, 2012, 01:05:38 »
Merci Sancho, doncs no massa temps que en faig, un dia hem va picar la vena (soc fuster) i pel foro de costasurf vaig conèixer mes malalts de la fusta i mica en mica. Per cert enhorabona pel blog ja el coneixia M'ha fet gracia veure que eres tu quan m'has escrit  ;D

lletdecabra

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
« Respuesta #35 en: Junio 19, 2013, 11:04:18 »
Jo a l'estiu surfejo amb això!! brutal!!

EscoladeSurfGregal

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Escola de Surf Gregal (Maresme)
    • Email
« Respuesta #36 en: Noviembre 05, 2014, 05:54:44 »
M'agrada aquesta entrada del fòrum jeje Jo tinc 3 taules. Últimament només faig servir un longboard 9'6 Lufi singlefin, encara que el mar estigui gran sempre entro amb ell perquè les sensacions que transmet són inigualables  8)

Després també tinc una full and cas 7'2 evolutiva, que és la meva primera taula i navega molt bé.

Per acabar tinc un fish retro fet a mà i a mida pel Dídac de Montjuich surfboards, resina tintada i bifin, és una meravella!

Salutacions i bones onades!
Antonio

Tom-Frost

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
« Respuesta #37 en: Enero 19, 2015, 11:01:37 »
Yo hago el patata con esto:

They say that virtue is its own reward, but when that surf comes in I'm gonna get my board...
The Cramps

http://http://www.fotolog.com/tom_frost

alo82

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #38 en: Enero 19, 2015, 11:46:45 »

Aipa!!! Tu havies d'haver nascut els 70'  :o

M'has de deixar provar aquesta obra d'art  :P.

Te pinta de ser xunga de surfejar pero??

Explica mes coses:
Mides? Bottom? Per quines onades esta pensada?? O es una replica de l'original ??
« última modificación: Enero 20, 2015, 12:13:02 por alo82 »

EscoladeSurfGregal

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #39 en: Enero 20, 2015, 09:57:18 »

Té molt bona pinta aquesta taula, estranya i espiritual! jaja Anar amb la verge a la taula t'assegura protecció celestial!!  ;D ;D

Tom-Frost

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
« Respuesta #40 en: Enero 20, 2015, 10:55:37 »
Pues... Por partes, es una 6'5 x 20 1/2 x 3", medidas, rocker y outline tomados de la stinger original de Aipa por Juan de HAV surfboards. Solo se le ha añadido un poco de cóncavo en el primer tercio del bottom.

La virgen de Guadalupe es un original en acuarela sobre papel japonés de Amanda León (www.amandaleon.com).

La tabla está destinada a ser mi tabla de diario en el Medí y donde haga falta, porque la Pipeliner de Luis Garcia la dejare solo para olas serias.

Pero no es una tabla facil. Tiene la velocidad de una single (tipo los vídeos de Ferry Fitzgerald) pero el giro de una thruster, así que acostumbrado a bottoms largos de la Pipeliner, al principio me encontraba en el labio de la ola antes de saber qué pasaba, jajajaja... Pero una vez que la controlas, es increíble. Muy viva, con muchas ganas de jugar, agradecida en el carving y una gozada en frontside, en los off the lips. Eso sí, no se la daría a nadie que no tenga experiencia con singlefins...

La Virgen no es la única que me protege: a sus pies está Lilith, mi gatita inolvidable, que me mira desde el Cielo de los Gatos 😆
They say that virtue is its own reward, but when that surf comes in I'm gonna get my board...
The Cramps

EscoladeSurfGregal

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #41 en: Enero 21, 2015, 10:29:41 »
Pues... Por partes, es una 6'5 x 20 1/2 x 3", medidas, rocker y outline tomados de la stinger original de Aipa por Juan de HAV surfboards. Solo se le ha añadido un poco de cóncavo en el primer tercio del bottom.

La virgen de Guadalupe es un original en acuarela sobre papel japonés de Amanda León (www.amandaleon.com).

La tabla está destinada a ser mi tabla de diario en el Medí y donde haga falta, porque la Pipeliner de Luis Garcia la dejare solo para olas serias.

Pero no es una tabla facil. Tiene la velocidad de una single (tipo los vídeos de Ferry Fitzgerald) pero el giro de una thruster, así que acostumbrado a bottoms largos de la Pipeliner, al principio me encontraba en el labio de la ola antes de saber qué pasaba, jajajaja... Pero una vez que la controlas, es increíble. Muy viva, con muchas ganas de jugar, agradecida en el carving y una gozada en frontside, en los off the lips. Eso sí, no se la daría a nadie que no tenga experiencia con singlefins...

La Virgen no es la única que me protege: a sus pies está Lilith, mi gatita inolvidable, que me mira desde el Cielo de los Gatos 😆

Joder, qué bien suena eso! :) He mirado la web de Amanda León y es una gran artista, sus ilustraciones están muy bien! Qué bonito lo del gato! jaja Igualmente es un poco corta para mi gusto, a mi que no me quiten mi tablón 9'6 ;) Aunque últimamente le estoy dando a la 7'2 ;)

Saludos y buenas olas!  8)

Tom-Frost

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
« Respuesta #42 en: Enero 21, 2015, 07:29:31 »
Cuando le comente a Amanda tu opinión le encantará... 😁😁😁😊😊😊
The Cramps

txetxu

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #43 en: Febrero 25, 2015, 01:14:25 »
Bones!!!

Doncs sicerament tinc 2 taules, les 2 son 5'10".

Una full&cas RSV 5'10" pels dies més grans.

I habitualment utilitzo una BIC 5'10", una taula molt poc vista, però sinceràment a mi em va molt bé perque te molta flotabilitiat pero no la suficient com per impedirme fer el pato, i prou curta i lleugera per no impedirme facilitat en moviments i maniobres.

Tinc previst una nova adquisició, d'una taula de fusta una mica més gran, la idea principal era fer-me-la jo amb sistema chambered, però no sé quan complicat pot arribar a ser. I ara per ara no tinc gaire temps.
Però es una cosa que si o si haig de fer.

Salut a tots i bones onades!

Little surfer girl

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
« Respuesta #44 en: Marzo 26, 2015, 04:43:40 »
En el meu cas, principiant, una Bic 7,1 fantàstica que m'ha prestat el Jose de Vilanova. Yuju!
M'és molt útil per començar a aprendre ja que es apta tant per les escumes, com per oles fofes, com per oles del meu nivell.  8) Això sí, com sóc petiteta molts cops em porta ella a mi, i quan fa vent em fa de vela jaja.

Foro Surfcatalunya

« Respuesta #44 en: Marzo 26, 2015, 04:43:40 »