Autor Tema: Carinyu! M’ensenyes a fer surf?  (Leído 1564 veces)

happy_7.6

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
Carinyu! M’ensenyes a fer surf?
« en: Septiembre 27, 2011, 02:34:14 »

Ahir vaig sentir una frase que feia dies que esperava:”Carinyu! M’ensenyes a fer surf?” Per fi la meva novia em demana que li ensenyi a fer surf. Després de tants dies de mirarme des de la sorra, ara entendrà perquè estic tot el dia mirant on hi haurà onades, la previsió del temps, vaig a la platja a l’hivern, passant fred a dins de l’aigua... Barallant-me amb el mar, les onades la taula... Ara entendrà què és ser surfer.

Primer dia de classe: Cullons quin fred!  Amb el bon temps que feia la setmana passada... Aquesta no aguantarà ni 10 minuts. Jejeje. Així´me’n podré riure un rato aquesta nit... Bé, anem al tema: Ens posem el neoprè (Ostia com apreta! Crec que m’he engreixat. Clar, en tot l’estiu no ha fet ni un dia decent. Sort que ara ve el “bon temps”)  Escalfem, li explico les 4 coses bàsiques a la sorra.... i apa! A l’aigua! A remar! Ja deia jo que no aguantaria gaire, ho veus? Ja està cansada “Agafa les onades per aquí, per les escumes”, “Així, molt bé! Ho fas molt bé”, “No t’has aixecat però casi, Es normal, no és tant fàcil com sembla” “Així, molt bé, ho has agafat molt ràpid això...”

Joder amb la tia! Jo pensava que es cansaria de seguida, que no aguantaria ni dos dies de classe i al contrari li ha agafat el gustillo i no vegis! Fins i tot quan esta plano anem a l’aigua. A remar, a practicar la posició, seure el pato... S’ha tornat addicte al mar!

“Ja t’ho he ensenyat tot el cal per començar, ara només cal practicar i a poc a poc anar millorant. Quan ens surti tot això ja anirem provant més coses. Això són hores!” Jo tampoc en sé gaire més quan hi ha onades entro i provo, i a poc a poc vaig millorant.

“Avui també a surfejar? Però no puc faltar més a la feina. Ja sé que està perfecte avui però porto casi uuna setmana arribant tard o marxant abans. Al final em diran algo, em fotaran al carrer! Ves-hi tu sola, jo quan plegui em passo i si encara hi ha algo m’hi fico. I si no puc m’expliques a veure què tal.”

Cullons com n’ha après! I que ràpid! Clar que no m’estranya, es passa el dia a l’aigua... Mira quina onada! Hòstia! Com l’ha anat a buscar! I com l’ha remat! Això no ho faig jo ni de conya! Joder! (No li dic això ni en broma...)

“No carinyu! Avui no puc venir a fer surf, es que em fa mal l’esquena. L’ultim dia devia fer un mal gest o algo...” “Si, abans era rambo, i surfejava amb qualsevol cosa. Deu ser que em faig gran”

“Si, l’esquena millor, però prefereixo esperar i recuperar-me del tot” “Què? Que no vull fer surf amb tu? No diguis tonteries... De fet no és una tonteria, t’he de confessar una cosa: Ja fa temps que surfeges millor que jo. I és clar, EM FA VERGONYA anar amb tu! En saps molt més que jo, i a sobre em xuleges! Amb lo que em costa a mi millorar i tu en un tres i no res ho pilles tot!”

A poc a poc m’hi vaig acostumant, de fet va bé, amb ella milloro més que pel meu compte. M’explica trucs i m’ajuda a corregir els  meus fallos... Tot i que em segueix fent vergonya anar amb ella em menjo l’orgull i hi vaig. A més a més sóc l’enveja dels altres surferos! “Carai la teva nòvia com en sap, quina sort que tens” Si sabéssin... això si, jo els hi responc:
“JO LI HE ENSENYAT A FER SURF!”

surfcatalunya.cat

• Administrator
  • phpBB Membre
    • Ver Perfil
    • Email
Re:Carinyu! M’ensenyes a fer surf?
« Respuesta #1 en: Septiembre 27, 2011, 03:15:50 »
hola,

com diuen les bases del concurs, guanyarà qui tingui més 'me gusta' al seu relat.
https://www.facebook.com/event.php?eid=210009225730070

gràcies
http://http://www.surfcatalunya.cat
surfcatalunya a twitter ------- surfcatalunya.cat  i  surfcatalunya punt cat a faceboook
contacte: infosurfcatalunya@gmail.com

Foro Surfcatalunya

Re:Carinyu! M’ensenyes a fer surf?
« Respuesta #1 en: Septiembre 27, 2011, 03:15:50 »