Autor Tema: prohibit sports nautics cabrera de mar  (Leído 913 veces)

marc_surfer

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • yacht-meeting
    • Email
prohibit sports nautics cabrera de mar
« en: Julio 18, 2010, 04:52:20 »
Doncs avui mentres tornava de barcelona cap a premia e pogut veure algo de moviment a les platjes de badalona i posat que porto un mono del copon!em dirigia a la platja de cabrera de mar on sempre s'ha pogut fer surf,la sorpresa a sigut que tan sols arribar,nomes hi habien cotxes i cotxes i mes cotxes i moltisima gent a la sorra (cosa que ma posat una mica de mal humor,per que negar-ho)doncs arriban pasat el club nautic,e pogut divisar una senyal que deia lo seguent "prohibit practicar esports aeronautics i nautics en tota la zona de bany" digem que aixo vol dir que si volem fer surf,ens hem de posar a la bocana de sortida dels patins catalans,velers lleugers,windsurfs i demes,cosa que obviament provocara conflictes i accidents,ja que estar esperant la serie en aquell punt es com sentarse en mig d'una carretera d'esquena al trafic(encara que sigui poc transitada),es a dir que notablement cada cop ens veiem amb mes dificultats,ja siguin multes restriccions o anomalies als fons de les platjes provocades pels regeneraments de sorra.

Sincermanet estic fins els collons de veure que cada cop es fa mes dificil,fins a tal punt que ja estic plantejantme marxar fora del pais .

I vosaltres que en penseu?quina es la vostre opinio?voleu que aixo segueixi aixi?si?no?jo crec que ha arribat un bon moment per manifestarse pacificament com altres vegades...no ens podem quedar de mans creuades.
per si no ens veiem bon dia, bona tarda i bona nit

choco

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • Email
Re: prohibit sports nautics cabrera de mar
« Respuesta #1 en: Julio 18, 2010, 07:32:37 »
Sólo vale la pena esperar lo inesperado...

marc_surfer

• phpBB Membre
  • *
    • Ver Perfil
    • yacht-meeting
    • Email
Re: prohibit sports nautics cabrera de mar
« Respuesta #2 en: Julio 18, 2010, 09:14:59 »
per si no ens veiem bon dia, bona tarda i bona nit

Casquet

• phpBB Membre
  • *